en vecka sen sist

alltså julebrus, jag vet inte vad jag ska säga, det ser ut som hallonsoda och smakar som en flytande form av zoo. är det detta dom dricker till julmaten? inte för att jag gillar julmust heller då, men detta var då det sliskigaste jag någonsin druckit.


än en dag gick jag upp klockan 9 och tog en morgonpromenad i minusgrader och sol, alltså finns ju inget mer uppfriskande. fast det värsta med promenader är att man tänker så fruktansvärt mycket, och det är seciellt en person som jag tänker på då. som jag faktiskt inte vill tänka på.






But I'm open, you're closed
Where I follow, you'll go
I worry I won't see your face
Light up again

Even the best fall down sometimes
Even the wrong words seem to rhyme
Out of the doubt that fills my mind
I somehow find, you and I collide





undebart bra gammal goding.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0