måndag

klockan ringde 9 i vanlig ordning och det blev två varv i min lilla runda som jag brukar gå. jag har fått världens sug efter o träna alltså, fast det känns inte så kul att göra det här i norge, det som är tråkigt. saknar att träna på kmti, stepup o funk och allt.
när jag flyttar till karlstad igen, ska jag köra som bara den :D, om ett år eller så ;)

annars så har jag lite funderingar över om man kan leva på godis? för det känns som det är de enda jag äter. eller ja pölser också då. godis och pölser... man måste ju smaka, så man vet vad man säljer lixom ;)

nu ska jag snart iväg och jobba ett pass, och imorgon är jag ledig :) då ska jag göra massa sånnahära saker som man gör när man är ledig + ett möte också.


annars så vill jag ha sushi !!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Kajser

Gymma med oss imorrn! Du får en gratis provvecka just nu! Till och med Elin har gymmat idag. Sitt liva första pass. Jag slutar 12.30.

2010-11-08 @ 19:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0