om allt..

en sak jag har lärt mig på senare tid är, ingenting blir som man tänkt sig. absolut igenting blir så som du har tänkt att ditt liv, din dag, den kommande timman ska bli. både på gott och ont! just nu är det nog mest gott, och jag kommer kanske aldrig sluta förvånas av mig själv.


i helgen har det hänt massa roliga saker, först vill jag bara berätta för er att jag var nykter hela helgen. så nu vet ni det! jag har iaf varit i karlstad, fått mammas mat, firat pappa på farsdag, tränat på att sparkas, var väldigt kul, även fast jag sööög på det ;) myyyyst massa med josefin, köpt ny bil, så numera är jag volvoägare :D dock gör det lite ont i hjärtat att lämna blue jane :( men vi kommer alltid vara bra vänner och ha en fin relation i framtiden tror jag, du kan väl ringa och berätta hur du mår ibland. haha och i söndags, dagen innan det var hemfärd till norge, var det bara massa mys.


igår var det ångestladdat på jobbet, ville mest hem till karlstad och undrade vad fan jag gjorde i norge egentligen, men så fort man träffar sina vänner går det över :D så fort kajsa kom till jobbet och sa hej till mig hade jag glömt den där känslan. bra vänner det där.
idag har jag köpt gymkort på spenst, så nu jävlar kör vi :D körde mycket rygg idag, även lite mage, bröst o axlar. hörde att det svar step up / styrka på torsdag. SOM JAG HAR LÄNGTAT EFTER LITE STEPUP.


dags o jobba. häj






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0