våra brister gör oss till människor.

jag har en otroligt bra magkänsla just nu, jag tror det kommer bli bra det här. och om inte, så provade jag ju iaf. och om det ska göras så ska det göras nu, satsa och vinn. när jag ändå inte har någonting att förlora.

jag ska gymma med kajsa idag :D ska bli skit kul. var länge sen jag använde träningskläderna nu, ska bli kul o sätta på sig dom och köra slut på sig själv lite :) fast har ju inte gymmat på ett halvår då, så det kanske kommer gå sådär halvbra, men skit samma, kul iaf :)

och nu då alla mina karlstadbor, läget ser ut så, att jag tror jag kommer hem till helgen, var ju faktiskt en månad sen sist nu faktiskt. jag saknar många just nu. ska bli mysigt o krama på alla. och josefin, vi lär ju behöva typ 10 timmar och prata om allt som har hänt. miss you mah lady.

annars har jag varit på säljarkurs idag, le och ge kunden det den vill ha, använd rätt tonläge. känns som jag har hört det här förut ;P så nu sitter jag och trycker i mig godis i vanlig ordning och är ledig resten av dagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0