ensam sandra söker

typ lite sällskap av det motsatta könet, nu i dessa underbarat hemska mörka höst tider vill ju alla ha någon att hålla i handen, så jag tänkte göra om min blogg till en dejting blogg för bara mig själv. eller kanske inte. men tänkte skriva en superliten kontakt annons i alla fall och hoppas på napp.
och när jag då har tänkt över det här inlägget har jag kommit fram till att i en kontakt annons skriver man om sin drömpris(ar), eller?

so let's start.


ÄR DU ELLER SER DU UT SOM DREGEN?




tuggar du hårdrock till frukost, har långt svart hår, tatueringar av leopardmönster, eller va fan skit i hur tatueringarna ser ut, bara du har tatueringar! piercingar! fördel om du spelar i ett rockband, typ bas eller gitarr. använder diverse accosearer en hårdrockare ska göra, lixom nitbälte, ringar, bandana osv. dricker sprit direkt ur flaskan och spottar aldrig i glaset. men ändå är en riktigt hemma-mys kille.


ÄR DU ELLER SER DU UT SOM JOEL KINNAMAN/FRANK WAGNER?



killen som kan charma vilken tjej som helst med sina ansiktsdrag och tränade kropp, driven personlighet. en riktigt badboy som hanterar alla situationer cool lugnt och med mycket pondus, fast ändå en riktigt mjukis när det väl gäller.


ÄR DU ELLER SER DU UT SOM ANDREAS GREGA?



en livsnjutare som tar alla dagar som dom kommer och är mer spontan än kajsa. har en grymt härlig klädstil, bryr dig om andra människor och vill alla väl här i livet. gillar att dricka te framför en levande eld. gå underbart långa höst/nattpromenader med en cigg i ena handen och skratta tills solen går upp. och har ett leende av guld ;)



ÄR DU ELLER SER DU UT SOM DANIEL NORBERG?



en riktig svärmorsdröm, charmtroll, söt att se på, nästan lammkött. med båda fötterna på jorden och en trygg personilghet. spelar och sjunger fina visor som får alla att le.
och en sak till (jag hittade daniel norbergs facebook först och blev vän med han först av alla, innan han ens var med i idol. så man kan ju säga att vi nästan redan är tillsammans lixom, så ni 3500 brudar som har lagt till honom på fejjan den senaste veckan BACKOFFeller så kanske jag inte var så speciell ändå. skit





sammanfattning:

musikalisk, snygg, ambitioner, öl osv osv.


är du den jag söker, kontakta kajsa så får du veta mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0