fredag

jag och min beslutsångest är väl inte bästa vänner alla gånger, eller typ aldrig. nu har jag velat fram och tillbaka i flera dagar om jag ska åka hem eller inte. men jag tror jag har kommit fram till det vettigaste beslutet ändå. josefin är inte hemma och ingen annan heller för den delen, möjligtvis andrea. såklart vore det mysigt att kramas med mamma och pappa o lena då. men jag tror ni klarar er i 2 veckor till utan mig :)

så nu ska jag sova ett par timmar efter en sinnessjuk dag på jobbet.

och ikväll ska jag och kajsa kolla idol, äta godis o chips ch bara mysa! njuta av att jag är ledig imorgon. och såklart hoppas på att daniel norberg får en plats i kvalet. jag är kanske lite småkär i honom!


pusss hörrrni


Kommentarer
Postat av: Mamma

D tycker jag att du gör rätt i att stanna kvar i Norge om du känner för d. Vi ses om 2 veckor, och då kan vi KRAMAS igen.Saknar dej min sötnos.

Puss o kram <3<3<3

2010-10-02 @ 13:06:25
Postat av: Lena

Näääääääää nu var det längesen ju....Fast å andra sidan är jag sjuk så för den skullen får du väl stanna hemma då!! Jag har fått clostridium igen :(( så jag har vart riktigt "skit" sjuk!! Puss puss....saknad är du!!!

2010-10-02 @ 18:50:17
URL: http://lillanikkii.blogg.se/
Postat av: andrea

men hörru!!!! Du måste höra av dig när du är hemma igen :) vi måste ses

2010-10-03 @ 11:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0