inte ens en blind kan blunda och tro på det.

det är just nu det är dags att ge upp. annars kommer jag stå här och trampa, i samma jävla skor som alltid.


annars så har jag haft en helt kanon bra helg i karlstad, jag har hunnit med precis allt jag velat, gjort massa roligt, hade tillomed roligt på krogen (kan ju vara för att jag var dretfull dock). och idag har jag varit fruktansvärt jätte bakis och väldigt ömtålig, kanske börja gråta snart faktiskt.

igår när jag hade druckit en halv vinflaska ringer kajsa och elin och säger att dom är i karlstad. fan vilken superöverraskning, superglad blev jag :) tänk att ha alla sina bästa vänner på samma ställe, vilken lycka :D


imorgon är det dags att åka tillbaka till norge, jobba lite och invänta nästa veckas bravader :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0