total

fyfan för en hemsk, rolig, störd, underbar helg. ångesten är ganska total. ska aldrig mera göra såhär mycket dumma grejjer på en o samma helg.
efter nästa helg ska jag sluta dricka alkohol, jag ska aldrig mer jobba bakfull osv osv..


det snurrar i min skalle! önskar så mycket att jag bara var typ 5 år igen. bekymmersfritt och sova brevid mamma på nätterna.
fast just det, jag blir ju bara äldre,fuck.



och nu ska jag berätta en hemlighet för er. jag är trött på att vara ensam. och jag vill absolut inte vara ensam inatt. för jag är mörkrädd.






och jag tänker på dig, jag hoppas du har det bra i nangijala.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla puss gurka du får sova hos mamma ändå vet du väl<3<3 Puss o kram <3<3<3

2010-10-26 @ 19:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0