mintu mintu

ja, då var änn en resa över, och jag funderar på vad som händer härnäst. jag tycker inte om att inte ha någonting att se fram emot.  kanske att mitt nästa mål får bli julafton eller något sånt, för nu är det dags att lugna ner sig lite.


efter ungefär 6 timmar i buss klev vi på båten, det var buffé ät och drick så mycket ni vill, större delen av sällskapet drack mjölk (även jag) för ölen var förbannat äcklig. åt massa god mat och efter det var det bara att dra igång festen, party på däck 10 och härj på däck 6. jag har även konstaterat att jag är allergiskt mot mintu ( tur att jag köpte med mig en hem) . jaja det shotades, dansades och dracks drinkar tills klockan blev ungefär 6 på morgonen, då var det dags att äta frukost buffé, tråkigt nog var jag mest jävligt trött och full så den frukostaen var väl inte den bästa jag ätit i mitt liv kanske. halv 7 var jag i säng, kanske somnade på ungefär 2 sekunder.

vakande upp runt 13 tiden och upptäckte då att jag hade ett cigarettfilter i örat, det var då ett försök till att rädda min töjning i örat då jag tappat smycket någonstans.  jag hade ju då tappat det brevid sängen så när jag skulle byta ut mitt ultimata ciggarettfilter till smycket satt det fast. jävligt ont gjorde det att rycka ur det måste jag säga, törrt och jävligt.

sen blev det brunch bestånde av rödspätta och remuladsås och sen var det bara att köra igång igen. shots, paraplydrinkar och bugga i mjukisbyxor. just vid det tillfället ville jag absolut inte gå av båten. önskar nog att jag var kvar där fortfarande.


resans bästa citat
"livet är åt helevte...., fast på ett bra sätt"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0