lallalal






jävlafrr va kallt det är när jag vaknar jämt. just nu har jag två täcken och en tröjja på mig och fryser ändå. hösten är här med andra ord och det betyder att jag kommer frysa i ungefär minst 6 - 7 månader utan uppehåll.


annars så har jag jobbat sent hela veckan, har varit skönt. har försökt varit duktig och ställt klocna 10 på morgonen för att inte vända på dygnet helt, har väl gått lite sisådär, då jag är king på att snooza, men idag är jag ganska nöjd, snooza bara 5 ggr ist för 12. dukti tjej.


annars är jag förväntansfull och spänd över vad som kommer ske, det kan ju faktiskt hända vad fan som helst, nnär som helst.


nu ska jag äta frukost och sen jobba liteeeeeee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0