lallalla

hej små barn!
 första tisdagen i månaden, alla vet vi väl vad det innebär :D beercall och utgång! konstigt nog känns det som dessa tisdagar bara kommer närmare och närmare varndra, känns som det nyss var beercall ju. men äh, inget hindrar mig, ikväll blir vi ett fint gäng, kajsa, jonas, elin, jonna, david och även angelica :) tror det kan bli riktigt nice :)


glömde ju berätta för er att i söndags, då röstade jag för första gången i mitt liv! jag röstade på olika partier i alla tre val, man kan säga som så att jag har lite svårt att bestämma mig. :P


imorgon kommer jag med en ny uppdatering om alla dumheter jag har gjort ikväll :)

puss hej ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0