om mitt liv!

japp, som dom flesta kanske vet bestämde jag och kajsa att vi skulle ta en spik nykter helg, utan att göra bort oss och även ha en ångestfri söndag, och satsa på nästa helg när kajs fyller 20 ist. det gick bra väldigt bra, jag är stolt över mig själv. MEN odramatiskt och ångestfri blev den kanske inte.

jobbade till halv 10 i fredags, åkte hem sov tills klockan ringde 0300. dags för jobb igen. och impulsiviteten tog över denna lugna helg, vi bestämde oss för att åka till torsby för att gå på maarten, köpa godis, pizza och tacos till kvällens lördags mys :)

precis innan kongsvinger, krockar vi! i typ 70 km/h, rakt in i ett traktordäck. andra krocken i mitt liv då, denna vra väl kanske lite värre än den förra då.. fruktansvärt skakis efteråt, men jag kunde inte göra något annat än o skratta, antagligen chocken eller så var jag bara jävligt övertrött. till slut tog vi oss iaf till torsby och inhandlade det vi skulle ha, kollade in bilen och insåg att den såg ut som ett helvete och det var en jävla tur att det gick så bra som det gjorde. sen självklart hittade vi endel rådjur efter vägen också, som skrämde livet ur oss. jag tog kajsas bil och körade hem, kändes säkrast så :)
mitt liv är en enda stor komedi.

i söndags vaknade jag med den vanliga söndags ångesten ändå, även fast jag inte druckit någon alkohol, tror söndagsångesten bara ska finnas där! saknade kärlek och var allmänt bitter, nästan lite bitter för jag inte vart ute under helgen. men det gick över fort.

idag är livet underbart, som vanligt, jag har varit på sentret och shoppat byxor och T. imorgon är jag fri och jag ska sova ut, äta god mat, tvätta och njuta.

fan vad jag vill hem till helgen, men kajsa fyller år och det blir ett kalas till tusen, får se, kanske hinner åka hem en dag ändå.

ikväll är det skräckfilmsnatt, tror ni jag behöver någon att sova brevid inatt eller ? JA!

hej puss ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0