onsdag

snart fredag och helg, ledig helg desutom. jag ska hinna med mycket i helgen alltså. super wommen, klara allt ;) iaf, 2 dagar kvar att jobba, på fredag fyller kajsa år. 20 år. det blir dunder kalas, eller dunder fylla kanske man ska säga. jag har ju trots allt varit helt nykter i 2 veckor nu ja :) stolt!

på lördag, fick jag höra att min gamla barndomsvän från stockholm ska komma och hälsa på i karlstad, så jag styr nog dit ändå, för o träffa henne och snosa med mammsen lite :) och alla andra godingar. sen åker jag tillbaka till norge på måndag morgon igen.

tror helgen kommer gå vansinnigt fort, men den kommer bli kanon bra :) tagga för fredag nu förihelvete :D


också vill jag bara tillägga att jag har sett världens största flyplan idag! det var journalister fan överallt, så det gick inte att spana genom fönsterna ens, så jag och elin satte på oss reflexvästar och smög ut genom en gate för att titta på det fruktansvärt stora planet. gissa om vi kände oss busiga :D


hej puss ses


Kommentarer
Postat av: Mamma

Gott att du kommer hem en stund <3 saknar dej puss o kram <3<3<3

2010-09-17 @ 12:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0