torsag

att ligga i sängen och äta choklad och nötter till frukost kanske inte var den bästa idén jag kommit på, men å andra sidan lagade jag matlåda tills idag, det väger ju upp lite lixom ;)

har precis kollat på det första programet av Lite sällskap, jag skäms, jag sitter här o skäms!
men det var ju jävligt kul också, längtar redan till nästa vecka :D

idag är det torsdag och jag ska snart börja jobba, det närmare sig helg och jag o kajsa har bestämt oss för att vara riktigt svenssons i helgen, frågan är bara hur man gör då? det enda jag kom på var, laga tacos och kolla på en bra film i soffan.

kära familj och kära vänner, räknade även ut att jag kommer nog inte komma hem till karlstad förän om en månad typ, eller jag det är väl bara 3 veckor kvar nu då ;) så det är dags att röva er hit och hälsa på mig :)





hej puss ses.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kommer nån dag då<3<3<3 puss o kram min gullis<3

2010-09-09 @ 22:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0