22 vårar

Idag är jag bakfull, svag och törstar efter kärlek.
Igår fyllde jag år, det blev fylla och fest för hela slanten, jag hade superkul och jag bara älskar mina vänner här, ni är väl för underbara. det börjar kännas ordentligt i hjärtat att man ska flytta här ifrån nu. Väldigt vemodigt!

Den senaste veckan har varit den mest onyttiga veckan jag har haft på många månader tror jag. Det har ätits kebab, pasta, bröd, choklad, godis, druckits läsk, vin och sprit. och ingen träning på det! Fyfan, jag mår dåligt när jag tänker på det. Så imorgon börjar vi om med mer energi och större mål än någonsin. Imorgon tänker jag springa till gymmet oavsett väder.

Tack för en underbar kväll igår !






Idag är jag kär i kärleken.
Valfri person får gärna komma hit och hålla om mig, ge mig en puss då och då, kärlek och passion.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0