fan vad snygg jag är

Det kanske bara är jag, men jag känner mig som snyggast efter ett hårt träningspass, när man är rödrosig om kinderna och svetten rinner över bröstet.

Onsdag idag, likamed box. var ju inte där förra gången så det var ju hur underbart som helst att få kicka lite idag, körde väldigt mycket ben idag, det var ju bra eftersom jag inte kört något ben pass på gymmet denna veckan. när passet var slut fick jag någon konstig känsla av lycka och ångest, jag strålade och log men ändå ville jag gråta. kom att tänka på att jag har bara två pass kvar sen är det över..

Tog en lugn promenad hem, lyssnade på soft musik, och njöt av solen med coola solglasögon på =)





Nu ska jag lägga mig och läsa mina två favorit tidningar, få lite extra inspiration, och sedan somna in för att bränna av ett dubbelpass på jobbet imorgon.



Till helgen blir det grillparty här, jag är övertaggd som fan. Ska bli så kul. Och jag är otroligt glad över att min vän Sara kommer och joinar. Det kommer bli en oslagbar ledig helg =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0