peace and love




Peace & Love biljetten är bokad :D
30 seconds to mars, petter, ras cricket, maskinen, looptroop rockers, håkan hellström, lykke li, kings of leon, bob dylan, M.I.A, säkert!.

åååh det kommer bli helt jävla underbart, kanske tillomed bättre än någonsin :D



Jag har nu tagit ett beslut om att stanna kvar här i norge tiden ut. så 29 april blir min sista dag på point. såg att jag jobbade alla 5 dagar i påsk vilket innebär 100% alla fem dagarna. det kan man ju inte tacka nej till lixom. detta betyder ju att jag kan leva som en guuud i maj, och det är precis vad jag tänker göra. resa, vara ledig och må gott i en månad.  =)

20 dagar kvar då hörrni ;)

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0