så kan det gå

Hej alla min vänner.

Idag var första gången jag verkligen bröt ihop på jobbet, första gången någonsin jag bryter ihop på ett jobb tror jag. Ett riktigt nervöst sammanbrott, mycket spännande. Eftersom jag är den personen som gärna sväljer det jag tycker och går vidare och lixom skiter it. Ler gärna även fast jag inte är glad när jag är bland folk som inte är mina närmaste, för jag vill inte vara någon sur, bitchig, lat o gnällig tjej.
Det var sjukt mycket på jobbet idag och det fattades folk på vakt, när min chef tillslut kom, höjde jag rösten och sa lite allt möjligt och tillslut sparng jag iväg och grät.

Nu i efterhand tycker jag att det är lite kul, det var ändå jävligt skönt att bara få ur sig lite. Jag och chefen är i alla fall vänner igen. vi kramades innan hon gick och jag tror hon förstod varför jag blev som jag blev när vi hade pratat en stund.

Nu är jag hemma i Karlstad, skönt att vila upp sig och få lite ny energi. Imorgon ska jag göra högskoleprovet tydligen, haha vilket skämt. ÄNTLIGEN ska jag få det bevisat på papper vilken smart tjej jag är.

Nu ska jag titta på big brother och mysa med mamma och pappa. Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0