spontan söndag

Igår åkte jag, Fredrik, Louice O Greger till Gustavsvik badhus i örebro. Alla var som 10 åringar igen. Det var jätte kul och åka forsen, klättra på klätterväggar åka olika vattenrutschbanor och hoppa från höga höjder!
Vi var där i tre timmar ungefär, sen åkte vi in till örebro city och käkade på O'lerys och kikade lite på stan.



Fick syn på denna när vi vandrande omkring i stan.


Sen helt utan förvarning började Tomas Di Leva sjunga en av mina favoritlåtar Miraklet på Örebros torg. Rånöjd och råbra!





Sen var det fyra utslagna hjältar som satte sig i bilen hem.



Att bada är jobbigare än man kan tro. när vi var hemma runt fem slängde sig både jag och Fredrik oss i sängen o låg där och tittade på tv resten av kvällen tills vi somnade.


Eller NEJ förresten, precis när vi kom innanför dörren bestämde jag mig blixtsnabbt för att raka av mig sidecuten. Så lite spontant tog Fredrik min slöa rakhyvel och rakade av allt hår.
Det känns fortfarande jätte ovant! men men det växer ut, det är ju bara hår!


Kommentarer
Postat av: Lulu

HAHAHAA

2012-01-02 @ 13:23:28
URL: http://lulu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0