the secret

Jag är lycklig.
För..
Jag har den bästa, snyggaste, snällaste och underbaraste pojkvännen i världen, som varje dag uppskattar mig för den jag är och talar om hur mycket han älskar mig.
Min mamma, pappa och syster är den bästa familj man kan äga.
Jag är frisk och lever sundt.
Har fatastiska vänner.
Jag bor tillsammans med min älskling och trivs jätte bra.
Jag har den coolast mostern i stan ;)
Jag har ett jobb som faktiskt ger mig nått o jag trivs med.
Jag har en ordnad ekonomi.
Jag går i skolan och läser om mitt största intresse.
Och för att jag är den jag är!
Om alla läste den här boken, och följde allt som står där i, så skulle alla vara lycklig!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Världens bästa o goaste Sandra<3<3<3

Älskar dej mest av allt <3<3<3

2011-12-23 @ 23:31:08
Postat av: Lena

Puss på dig goaste Sandra snutten!!! <3

2011-12-28 @ 23:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0