IKEA

nu ska jag vara ärlig och berätta för er att jag har varit på arbetsintrevju på IKEA idag. imorse klockan 8. det var "gruppintervjuer" så det höll på från klockan 8 till typ halv 12 idag. det var lärorikt. var ju verkligen inte toppen pigg, så kände väl att det gick sådär, men ändå bättre än förväntat.. så vi får se om jag får något samtal framöver ;)

efter ikea var jag hypad som fan, efter 3 kaffekoppar, dock varade det bara typ i en halvtimme, sen dog jag och har varit död sen dess, har legat i sängen och halvsovit och tyckt assynd om mig själv sen klockan 12 nu, fan va tråkigt det är. men jag orkar verkligen inte göra någonting annat. jag orkar inte ens kolla på en film.


hejdå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0