om en helg





Precis i samma sekund som jag höll på att glömma bort backyard babies så dyker Nicke Borg upp på melodifestiveln och bara äger scenen. fan va gött! låten var superbra.. får väl dock vänta några veckor innan dom släpper den...



annars var det Petter igår, med Kajsa o Elin, som så lägligt chekade in på samma hotell som Petter :) vilket resulterade i ett tyst möte med Petter i lobyn, när vi just var påväg för att se på Petter inne på Tempel. vi hamde längst fram, han tog oss i handen många gånger och jag fick tillomed sjunga SÅKLART i mikrofonen. det var en asbra spelning.


imorgon ska jag åka tillbaka till Norge, jag har ångest! jag orkar inte, jag vill inte, jag är sjuk och svag. men men, det måste göras. tur man har världens bästa vänner där borta iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0