this is war

imorse fick jag käfft av Josefin för att jag är asdålig på att uppdatera här, jag skyllde ju såklart på att jag inte har något internet hemma där jag bor. då kontra hon snabbt med " och denna veckan då? när du bara ligger hemma och gör ingenting hemma hos din mamma och pappa som har internet?"

så nu har jag väl ingenting att skylla på antar jag, så det är väl bara att skriva lite skit och nödvändig fakta för mina vänner antar jag.

jag var ute på krogen i lördags med Hanna och en del andra människor, var på ankan och kan helt ärligt talat säga att jag var kanon packad, glaset var lixom alldrig tomt utan bara mer påfyllt under hela kvällen. det blev en bortamatch med Hanna som resulterade i limetid edition natchochip i sängen och gladpack ist för hårsnogg i hår.

i söndags när jag vakande kände jag mig mer död än levande, konstaterade väldigt fort att detta inte var någon vanlig bakfylla utan en bakfylla blandat med förkyldning och förbannat ont i halsen. så jag sov i ett dygn kändes det som, var vaken och kollade in big brother lite. annars skulle jag nog kalla mig själv döende.

och detta har ju såklart hållit i sig sen dess, jag känner mig som världens svagaste människa och det är sjukt synd om mig vissa stunder kan jag säga. allt smakar blod i halsen och gör asont helt enkelt.

och detta är något som kan göra mig galen, jag har inte tid att inte göra någonting, jag vill träna för det första! jag har massa ärenden jag skulle kunna gjort ist för att ligga här. skulle varit sjukt mycket roligare att träffa massa vänner och gjort massa crazy gräjjer ist.

annars så har jag lämnat in mitt första engelska arbete, och fick bara positiv feedback tillbaka på det. så det kändes bra :) nu är det bara 8 uppgifter kvar då ;)
KAJSA jag ska läsa boken the child calld "it".. hohoho ;)

nej nu ska jag sluta ligga här och tycka synd om mig själv och kanske ta mig en liten powernap ist :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0