vinterviken

filmen Vinterviken från år 1996.
jag såg den igår och hade verkligen glömt bort hur bra den var/är!
John-John och jag ska nog gifta oss tror jag :) assöt kille.


annars har jag fått inflammation i mina benhinnor, fast mest i höger ben. asont har jag. och springningen får nog ta en liten pause tror jag. får ersätta med lite cykling ist, tills benen mår lite bättre.
och när jag kommer hem ska jag nog gå iväg till stadium eller liknande och köpa mig ett par nya träningskor, för att förebygga framtida inflammationer i mina ben.


nu ska jag bli bjuden på "nybakade" bullar och "varm" choklad av min kära vän kajsa. hon är bäst på att hjälpa mig ner i fördärvet när det gäller alla sorters frestelser choklad, mcdonalds, bullar osv :) fakk you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0