isolerad

inget internet och inga pengar på mobilen då jag bara kan fylla på mobilen via internet. så ingen  kontakt med omvärlden den senaste veckan förutom dom få gånger mamma har ringt och pratat lite med mig.


annars så går allt bra ungefär varannan dag här. idag tex har alllt gått fint hela dagen, kännt att jag trivs helt okej med livet, igår var det värre, då ville jag börja gråta varje gång någon sa fel sak till mig eller varje gång någon kund var lite otrevlig. det betyder att imorgon kommer jag vara bitter igen.

jag saknar så mycket och så många just nu.
josefin, sara, hanna, frida, mamma, pappa, syster, lena och dig

ett vanligt liv. kärlek. en puss. en egen lägenhet. mammas mat. ett normalt jobb. svensk tv. sushi.






ta mig hem!




Kommentarer
Postat av: Lena

Vad gullig du är gumman...Saknar dig oxå!! Du är snart tebax här i stan igen ska du se o har allt det där som du saknar nu!!! Puss & Kram <3

2011-01-14 @ 12:48:04
Postat av: Mamma

Vi saknar dej oxå <3 JÄTTE MYCKE.Ska bli så gott när du kommer hem. Älskar dej<3<3<3

2011-01-15 @ 09:08:16
Postat av: Sara

Kämpa gumman! Snart är du här. Saknar dig! <3

2011-01-19 @ 07:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0