laddar

Igår blev det spontan utgång efter ett samtal, blev Ankan med massa grabbar. Satt på uteserverigen och drack öl, kändes som vi tog över halva uteserveringen på slutet eftersom vi blev så mycket folk. Men det var najs. Tillslut gick vi in på Ankan och tog en öl, sen ef. Så idag har jag varit jätte trött, tror jag börjar bli gammal, orkar ingenting längre ;)



haha Micke lagomt stekig ;)



Idag har jag hämtat ut min nummerlapp också, så nu snart är det dags. Dock önskar jag att jag hade tränat lite mer nu på slutet, men men så är det ibland. Jag tävlar ju trots allt bara mot mig själv.



1425 :D




Efter jag hade hämtat nummerlappen åkte jag till freesun och solade lite, så nu är jag asbränd i ansiktet, INTE BRA! Sen gled jag över gatan och tog med mig en sallad hem från saluhallen.



Kycklig Feta



Nu ska jag snart lägga mig till rätta i sängen, kolla några avsnitt skilda världar och ladda för imorgon. Det kommer bli en hård dag imorgon. Efter loppet blir det en rejäl utgång också.
PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0