13/3

Idag har jag ätit:
Frukost - yoghurt med hemagjord müsli och hallon smoothie
Lunch - kyckligsallad med vitkål, morot, kikärtor, fetaost och sweet chili sås
Mellanmål - blodapelsin och nötter
proteindrink
Kvällsmat - kesela med jordnötsmör, kokt ägg och en hård macka



Tränat har jag gjort också
35 min cardio
bröst
biceps
axlar



sen tog jag en sväng till solarieöarna, så nu är jag brun och fräsh igen :)
det börjar kännas i kroppen  att jag har gått upp typ 04.00 varje morgon i 2 och en halv vecka nu, 4 dagar kvar, sen dags för lite vila =)
annars så är jag lite frustrerad över att jag inte kan springa, verkligen jätte tråkigt. men om en vecka ska jag köra igång igen och hoppas på att det känns bättre då. sov time nu, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0