efterlysning

just nu efterlyser jag någon som tränar mycket, är stark och har mycket motivation, gärna mer och bättre än mig själv då såklart.  jag behöver ha någon som pressar mig mer än vad jag kan pressa mig själv för att uppnå bättre resultat. någon som pushar och kramar ur mig energi. helst av det manliga könet då det är mer "tag" i er grabbar ;) .. är du min ultimata träningskompis? :D


och inte nog med det, jag söker en mysig person också, för just nu är jag as myssugen. behöver en kram tror jag :)


idag har jag haft en vilodag i och med att jag drack en flaska vin igår, så därför tänker jag absolut inte berätta vad jag har stoppat i mig eller vad jag inte har gjort idag ;) jag kommer igen imorgon, lovar!





jag vill tattuera mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0