en bra onsdag

Gomiddag
jag vakande klockan halv 9, hoppade upp o slängde i en tvätt i tvättmaskinen och sen hoppade jag tillbaka till sängen och kollade på ett avsnitt BB. och nu har jag ätit frukost, en tallrik kvarg, med nötter o russin. betalat räkningar o även ringt tele2. allt går så mycket snabbare när man gör listor, då ser man exakt vad som ska göras. dock tror jag att jag skippar springningen idag och kör hårt på box passet ist. men ska iaf ta mig en promenad till sentret och shoppa lite sen :)


Just för tillfället ser det väldigt mörkt ut när det gäller mitt jobb, verkar som jag kommer bli kvar där för evigt. jag vill verkligen sluta den 15e så jag kan göra massa roliga saker. men för nu är jag uppskriven på vakter till den 29e. det suger! men men, det är väl bara att acceptera detta, bita ihop och göra det, o göra allt kul i maj ist :)

Dock tycker jag väldigt synd om vassa personer i min närhet just nu, eftersom jag mest är dryg, lat och säger "I don't fucking care" till allt som handlar om jobbet o norge just nu, jag har lixom gett upp!

idag är det onsdag, bästa dagen på veckan eftersom det är dags för box då, längtar hela veckorna efter det passet, finns inget som ger mig så mycket energi som de :)

nu ska jag packa och sen göra mig lite fräääsch =)






sexy back!


Kommentarer
Postat av: lina kuijl

va bra att du gillade inlägget och i"fick ut nåt av det" många gånger känns det så tungt att bära runt på massa tokiga tankar och känslor själv men blir lättare när man vet att man inte är ensam. men det är du inte, så många som känner så men inte pratar om det! lycka till med träning och kost! kul att du gillar bloggn! kör hårt nu! =)

2011-03-31 @ 12:55:24
URL: http://fitnessguru.se/lina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0