....

jag har fått för mig att jag vill va sådär super mörkhårig igen, kanske inte direkt svart, men typ jätte mörkbrun så att det nästan ser ut som svart. men då är frågan hur ledsen min privata frisör Sara blir på mig? ;)
det värsta är ju att det är så svårt att få bort den färgen, har ju lixom slitigt i typ ett år nu för att jag inte ska vara svarthårig längre... ajja får se hur jag gör.

när det gäller jobbet, så sa jag upp mig igår, vill ju helst sluta 15 april, men chefen sa att jag kanske måste vara kvar ända till sista, det har jag ingen lust med alls faktiskt. men jag hoppas på att det löser sig :) och hoppas på att någon vill flytta in här ist för mig, blir tråkigt att betala hyra om man inte ska bo här lixom.

jag har SÅ stor lust att åka till thailand nu, efter att ha pratat med chris igår. han lyckades trigga upp mig som fan , sola, bada, träna, äta och festa.. det låter ju bara hur underbart som helst. så underbart så att jag tror nästan att jag kommer göra det :D
får väll se om jag lyckas komma iväg från detta landet först, inte aslätt faktiskt. jävligt lätt o ta sig hit men jävligt svårt o ta sig härifrån asså.


hejdå


Kommentarer
Postat av: kajs

that's what I told you! Lätt att få jobb i Norge, svårt att bli av med det. Jag vill också färga håret, kom hit så drar vi i lite färg!

2011-03-09 @ 15:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0