hejsan hoppsan

Igår var det tydligen våffeldagen, och vem kan tacka nej när man blir bjuden på våfflor då? och eftersom jag i dom flesta situationer är en allt eller inget människa resulterade detta i en ätardag. och som alla vet vid det här laget är jag även en människa som har mer ångest än jag borde. såatte, nu pratar vi nog inte mer om det!

gårdagens träning blev 20 min cardio, axlar, triceps, biceps och 10 min cardio igen. tog även en härlig powerwalk till och från gymmet igår totalt 40 min :)

dagens träning blev 60 min cardio=
20 min crosstrainer
20 min löp
20 min pw 1.0% uppför.

så nu skulle jag behöva en personlig massör till mitt högerben tack :)..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0