kaboooom

I'm back.
återfick precis all energi och motivation. var precis på ett sjukt bra box pass. det var inga "nya" med idag, så vi avancerade lite, fick lära oss massa ny teknik osv. jag skulle lätt kunna köra i två timmar till.
nu vill jag bara lära mig ännu mer. när jag flyttar hem till karlstad ska jag nog börja köra någon typ av box på riktigt, inte bara på gymmet en gång i veckan. skulle vara kul och bli riktigt bra på det. och känslan man har när man kör och efter är sinnes underbar.

tänk vad lite träning kan göra, nu är jag helt över peppad och lycklig. härlig känsla.





Dagens träning
1 timmes promenad
1 timmes box pass
20 min cardio



Dagens mat
kvarg med vindruvor och en hård macka
omelett med kycklig, salami, tomat och sweet chili sås
kaffe och nötter
protte
havregrynsgröt med mjölk och sylt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0