kost och träning 10/3

kost:

Frukost- havregrynsgröt med linfrön, mjölk och sylt.
Lunch - falaffel med kokta grönsaker, majs och fetaost.
Mellamål - keso ed kokos och banan
proteindrink
Kvällsmål - två hårda mackor och en burk makrill i tomatsås


Träning:

15 min cardio
20x3 rygglyft
12x3 rygglyft på boll
10x3 sidolyft
20x3 baksidalår och rumpa
12x3 benpress
10x3 bencurl
12x3 + 12x3 benhäv bak
12x3 insida lår
12x3 insida lår
Löpning 2km uppför + 1km vanlig


träningen gick hyffsat bra igår, jag var lite småarg och frustrerad vilket resulterade i att jag orkarde hur mycket som helst i princip. ärligt, om jag är arg varje gång jag gymmar kommer jag bli as stark ;)
Löpningen gick dock inte så bra som jag ville, tänkte springa 5 km, men mina benhinnor hindrar mig varje gång jag vill springa långt. så igår fick jag massage och häst liniment på mina smalben.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0