kost och träning 12/3

MAT:
Frukost - neturell yoghurt med hemmagjord müsli.
Lunch - omelett med sweet chili sås, kalkon, majs och halluomi.
Mellis - keso med vindruvor o honung.
Proteindrink
Kvällis - två hårda mackor med kalkon.


också ska jag erkänna att jag idag har snaskat lite nötter och 86%choklad, det är ju ändå lördag ;)


TRÄNING:
35min cardio
fokus på triceps och mage.
men även lite biceps, axlar, nacke och skuldrur.
avslutades med 10 min cardio.

något jag hatade förr men älskar nu är att träna triceps, det är så kul för man märker fort skilland, både utseendemässigt och styrkemässigt.
och idag blev det ju lite crosstrainer då, eftersom mina benhinnor inte vill vara med och leka. men jag vet inte vad jag har för relation till dom där maskinerna alltså, tycker nästan att det har blivit lite "fjantigt", det händer lixom ingenting. dom sista 10 minuterna fick jag öka motståndet 2 snäpp för att få igång pulsen ordentligt.

imorgon ska jag åka till solarieöarna
och nu ska jag sova. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0