kost och träning 8/3

Dagens föda har bestått av följande:
Frukost - ett kokt ägg, två hårda brödskivor och en burk makrill i tomatsås
Lunch - omelett med kalkon, halloumi, rödlök och morot
Mellanmål - en halv burk keso med smak av ananas o passion, kokos och cashewnötter (pina colada keso)
proteindrink
Kvällsmål - kvarg med kokos, russin och banan



Dagens träning:
Cardio 30 min
3x10 skuldror
3x10 nacke och axlar
3x12 biceps
3x12 triceps med vikt
3x15 triceps dips
3x10 bröstpress
30x3 vanliga situps
3x15 situps ben 90grader
3x10 rumplyft
3x12 armhävningar


träningen gick sådär idag kände jag, egentligen ville jag ha ut så mycket mer av den idag än vad jag fick, jag fick lixom ingen kontakt med musklerna riktigt. kan ju kanske bero på allt för lite och dålig sömn inatt. men idag ska jag somna i tid, och tagga till för box passet imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0