med vilja klarar man allt

efter nedförsbacke kommer en uppförsbacke, vad det än gäller, ingenting ligger alltid på en jämn nivå. efter förra veckans super träning känns allt lite jobbigt just nu, kan bero på att jag jobbat helg och att jag har mycket hemlängtan. trivas med sin vardag är något man måste göra för att man ska må bra.

och när allt känns lite motigt tänker jag på mitt motto här i livet " Med vilja klarar man allt "
och tillslut tog jag mig iväg till gymmet, cardio 25 min, bröst, biceps och mage idag. så nu sitter jag och myser med en protteshake och ska snart ta en dusch. sen lite jobb igen.



Detta är ju lätt den bästa låten att träna till, taggar till en vilket humör man än är på. ska nog lyssna på den hela stadsloppet, då kommer jag lätt i mål först :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0