sunshine

När jag slutade jobbet idag var det sjukt härligt väder ute, solen sken och det bara flödade ut vårkänslor. Jag satte på mig snowboard jackan, solglasögonen och träningsbagen på axeln, spelade 30 secunds to mars i mp3n och tog en snabb promenad tlll gymmet, det var såååå skönt och rogivande. jag älskar verkligen solen :)



Dagens:

20 min powerwalk
20 min cardio
ben, rygg, rumpa
10 min cardio
20 min powerwalk

idag tränade jag med Jonas, det var trevligt med lite sällskap på gymmet, händer ju inte allt för ofta.
men just nu känner jag mig helt mör och slut. så nu ska jag bara kolla på BB sen ska jag faktiskt somna :)


Dagens:
F - kokt ägg, två hårda mackor med jordnötssmör
L - kycklig, broccoli, bönor, morot och sweet chili sås
M - keso med pumpafrön o honung
Protte
K - två hårda mackor med makrill och lite mer jordnötssmör.



två saker jag har fått dille på den senaste tiden, sweet chili sås och jordnötssmör. fan va gött det är :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0