tirsdag

Hejsan.
idag är jag en sjukt trött tjej, har till och med unnat mig en liten powernap idag. men lika trött är jag för det. idag hade jag egentligen tänkt ha en vilodag från träning, för när jag vaknde imorse, kändes det som jag höll på o bli sjuk igen. men även fast jag är sjukt trött idag ska jag gå på två pass ikväll, först zumba/afro och efter det flyt/pilates. har aldrig varit på dom förut, så det ska bli kul och testa något nytt :)


men först ska min privata engelsk lärare kajsa lära mig lite engelska, så jag kanske blir något i fratiden ;)


jag saknar mamma nu och har väldigt mycket hemlängtan för tillfället, så trött på detta nu. och om allt går som jag vill, så är det exakt en månad kvar tills jag slutar idag, då blir det ut på nya äventyr :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0