torsdag

Hejsan Svejsan

idag var det femte dagen jag började tidigt på jobbet, vilket innebär att jag har varit sjukt trött och nästan lite smågrinig hela morgonen och förmiddagen, botade det hela med en köpp kaffe tillslut :)

imorgon är jag äntligen ledig, så ikväll ska jag tydligen fira att jag har sagt upp mig. mattias ringde och tyckte vi skulle ta några glas. så, så får det bli. dock är jag ju inte as sugen på att förstöra en veckas träning, men men måste leva livet lite också, inte många dagar kvar som partysvensk i norge nu ;)

men innan jag ska belöna mig själv med vin blir det träning, ben och rygg idag och även lite engelska plugg efter det. sen är det bara o köra :)





fan vilka snygga personer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0