hora

Jag ligger i sängen, lyssnar på Petter - Längesen och har bakfylleångest som fan! Blir ju lätt så efter två riktigt hårda dagar. Men det har varit sjukt kul och en helt sinnessjuk tvådagars fest. Som bjöd på det mesta.

Och lämna Norge idag, när man är setimental och jävlig, var väl kanske inte den bästa idén. jag saknar alla och allt redan. Ni är fan guld värda allihopa.
Men det finns ju kvar, räkna med mig i sommar säger jag bara =)



Annars är jag fruktansvärt trött på brudar, vilket jävla folkslag. Är alla lika sjuka i huvudet eller?
Har varit skyttetrafik till bloggen dom senaste dagarna.. hum undra varför?
På ett sätt är jag väldigt glad att jag inte slog tillbaka, för jag vill verkligen aldrig sjunka så lågt och kasta bort min egen stolthet så mycket.




Idiot.


Kommentarer
Postat av: Anonym

orka tjejer. orka psykex. finns bara en lösning på sånt folk och det är att köra ut i skogen med dom.



spött.

2011-05-22 @ 16:54:55
URL: http://symaskin.devote.se
Postat av: Anonym

(enda bra är att man får SJUKT mycket läsare och hur många sidvisningar som helst) yey!

2011-05-22 @ 17:02:15
Postat av: Hanna Skattberg

Hej, kolla gärna in på min blogg och snmäl dig till dagens blogg tävling, vill du inte va med kan du ju alltid kolla in ändå :D



' förlåt om du tycker de här är reklam'

2011-05-22 @ 17:34:24
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0