balans


Ibland förundras jag över min livsglädje coh mitt ständiga lyckorus.



5-10 år in i min framtid


Det här är en utav mina visionstavlor, som jag har klippt och klistrat till lite fort. Det är viktigt att ha drömmar och ännu viktigare att  ha en tydlig vision om hur framtiden ska se ut för att nå sina mål.

Desto tydligare vägen är till dina mål desto lättare uppnår du dom. Därför ska du alltid Helst sätta upp lite bilder och därefter skriva vad ditt mål är och sedan beskriva hur du ska gå tillväga för att uppnå det.

Desto tydligare beskrivningen är desto lättare kommer dina drömmar gå i uppfyllelse!


Men


Glöm aldrig bort det du redan har i drömmarnas stund, all strävan efter dina mål ska inte göra dig deprimenard. Det är viktigt att hitta balansen. Var mindefull! Var lycklig för nuet och för allt som har tagit dig dit du är idag.




Jag har hittat min balans.
/ Livsglädje och lyckorus


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag med Sandris. Ska vi bo grannar eller?

2012-01-18 @ 15:08:54
Postat av: Sandra

JA KAJSA. kom till mig :)

2012-01-19 @ 07:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0