för ett år sedan

Ja, för exakt ett år sen skrev jag det här i min blogg och jag blir så glad när jag läser om mina mål och om hur jag har lyckats med det mesta!


2011
om jag själv får välja kommer detta år se ut såhär..

- kom igång ordentligt med tränningen
- börja gå på boxen
- tattuera mig
- åka utomlands
- få ett nytt jobb i karlstad
-flytta hem till kära karlstad
- köpa en lägenhet på herrhagen
- uppleva en underbar sommar i karlstad
- läsa friskvård till hösten
- bli instruktör i step up




Och jag klarade fan nästan allt!!

Jag började träna ordentligt, tränade inför stadsloppet och boxades en gång i veckan (min vänner hatade mig för det  ;) ) . Jag tatuerade Rock n roll can never die på mitt revben. Jag åkte till thailand ensam och mötte upp en vän för att tahiboxas i tio dagar och lite party! Sen åkte jag med ett härligt gäng till ayia fakka napa ;)

Sen tog jag mitt pick o pack och flyttade hem till mamma och pappa i karlstad igen äntligen. hade ännu mer semester i karlstad. Fick sen jobb som personlig assistent ( ett underbart jobb).

Jag hade en sjukt underbar sommar i karlstad, träffade mitt livs kärlek och allt var sååå perfekt!
Flyttade ihop med min kärlek på rud.

Jag kom in på friskvårdslinjen i molkom i sista sekund och där fick vi en liten utbildning i hur man blir gruppinstruktör.




Jag älskar att jag varje dag kan tänka på hur lycklig jag är!








Kommentarer
Postat av: Kajser

Jag är så glad för din skull! Saknar dig lite och funderar på att ta med mig Zelda och flytta i till Karlstad. Nicke jobbar natt så han kan pendla varannan vecka. Puss och gott nytt år!

2012-01-03 @ 00:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0