visst är det underbart

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Åkte till thailand, Sprang stadsloppet, jobba som personlig assistent, plugga friskvård, åkte till cypern, blev sambo på riktigt!


Har du några nyårslöften?
-Nej inga riktiga, dom bryts bara ändå och då ger man bara sig själv ångest. Det enda jag kan säga att jag ska börja träna lite mer igen. men det är inget löfte för det vet jag att jag kommer göra i vilket fall som helst.
 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Säkert! folk klämmer ut barn till höger och vänster nu för tiden :) fast ingen nära vän vad ja kan komma på nu. 


 Vilka länder besökte du?
- Norge?, Thailand och cypern.


 Vad önskar du att du gjort mindre?
- rökt

 
Bästa minnet från 2011?
- När jag träffade min Fredrik.


Bästa köpet?

- hum, flygbiljetterna kanske.


 
Vad spenderade du mest pengar på?
- Nöjen


 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
-  Fredrik, och allt roligt vi har gjort tillsammans. och allt annat jag har upplevt tillsammans med mina vänner.




Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Mycket gladare! Jag har verkligen hittat mig själv och den jag är det senaste året. Hittat mina riktiga vänner och hittat den jag älskar mest av allt! 

 Favoritprogram på TV?
- ojojoj det är många det! Men jag måste väl säga Idol den senaste tiden, annars tittar jag ju på all möjlig skit :D


 
Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?
- Ett fast jobb inom friskvård o träning!


 
Vad ser du mest framemot med år 2012?
- Jag tror det kommer bli ett underbart år, inte bara för mig utan för alla mina nära känns det som! Jag ser fram emot att vara lika kär och lycklig som jag är nu. Åka utomlands, Att josefin och Robert ska bli våra grannar, En underbar sommar med mycket bad, grill och sena kvällar, Att springa standsloppet, midnattsloppet och tjurruset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0