-

Det här med och vara sjuk är inte riktigt min grej har jag märkt, jag ska aldrig mer säga att "det skulle vara skönt att vara lite sjuk så man får ligga hemma o slappa lite" . Det finns igenting som är avslappnade eller skönt med att vara sjuk! Jag ska aldrig mer bli sjuk i hela mitt liv!

En vecka av värk i alla leder jag äger, feber, svett, frossa, SNOR, tårar har fått mig att uppskatta min vardag otroligt mycket. Jag längtar efter att få tvätta tvätten, diska, laga mat och springa omkring o småplocka överallt hela tiden.  Men mest av allt kommer jag uppskatta att kunna sova längre än till halv 6 på morgonen.



Tiden går fort, snart är det dags, 19 dagar kvar! sen åker vi :) Det kommer bli fantastiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0