vårsol

Idag ska även jag få känna på vårsolen. Dock tänker jag inte röra mig en meter utanför dörren utan vinterjacka och halsduk trots att min termometer står på 20plus i solen.
Ska bli så skönt att få lite frisk luft efter att ha febersvettats i soffan i ett par dagar nu.
Men jag ropar inte hej än, för frisk är det sista jag är. ska bara göra någr viktiga ärenden sen är jag nog tillbaka till soffan igen.



Idag fyller min bästis och numera även granne år, Grattis :) Jag gillar att vara granne med min bästis. det är mysigt.

alla mina bästisar borde bli mina granar. JA det var en hint ;)






Önskar lite att detta var min son! hur cool?!


Kommentarer
Postat av: perssa

stackars! kommer om ett par år, då kan jag komma in med varm mjölk och nybakta bullar när du är sjuk. och så kan vi ha block party every weekend! :D

2012-03-06 @ 11:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0